video hosting

Κυριακή

Με κοιτας μες στα ματια μα ποτε σου δεν ειδες τα σβησμενα μου φωτα τις χαμενες μοθ ελπιδες

το μηδεν του Σαββατου της αυγης το γαμωτο με κοιτας και σιωπενεις μα η σιωπη κανει κροτο με κοιτας λες και ειμαι τρυπιο πανω σου ρουχο μου ζητας να σκοτωσω την αγαπη που σου χω και φοβαμαι μην φυγεις ο αερας παγωνει και η καυτη σου ανασα το μυαλο μου θολωνει και φοβαμαι μην φυγεις μα αλλον δρομο δεν εχεις και σου γραφω στο τζαμι ΣΑΓΑΠΩ να ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ........



Βασιλης Παπακωνσταντινου

(Σ'αγαπω να προσεχεις)



Με κοιτας μεσα στα ματια κ η μερα τελειωνει

φοβαμαι μην φυγεις

μα σαγαπω

θα σαγαπω

μια στιγμη

μια ζωη

κι ας μου λειπεις

κι ας πεθαινω

εγω ματακια μου θα σε περιμαινω

μια ζωη ολο στερισεις

μα μην ανησυχεις η ζωη σου ανηκει

σαγαπω να το ξερεις

σαγαπω

ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες